13 Temmuz 2009 Pazartesi

NE KADAR ÖZLEDİMMM...

Yazamadım, çizemedim, diyemedim diyeceğimi...
doldum doldum taştım...
Türkiye'ye geleli 2 ay oluyor nerdeyse,
peki ne mi yaptım..?
önce yalandan bir merhaba herkese...ceeee;)
ceso'nun doğumgünü... pardon kutlu doğum haftası..!
sonra Ankara, anne, baba....
Nihat...........
Ürgüp.......... Asmalı Konak..........
Özge Ankara'ya ayak bastı....
sonra beraber Anamur.... soyutlanma, Robinson Cruise hayatı, Nirvana...........
bunun yanında........
Aşk...! Mesnevi...!

düğümler sanki teker teker çözülmekte....ben çözülmekte....
kalbim yüceye özenir, aklım yükseğe... ben sandığım pul pul dökülmede....
kafamda birkaç mısra dönüp dönüp söylenirken:
ya tam ortasındasındır aşkın merkezinde...
ya da dışındasındır, hasretinde.......
Alacanım, söyle....
var mısın kendini aşkta kaybetmeye...?
eğer ki aklımsa beni yolumdan alıkoyan,
al aklımı başımdan...
eğer ki kalbimse içimde sızlayan,
sök kalbimi yapıştığı çamurdan, kalayım yavan...
bir tek can' kalsın,
avlardan avcılardan artakalan sahtiyan...........

dönüş... Aksaray......... canım dedecim, teyzem benim.........
Ankara....... bir daha.........
bir gece kaçamak........ Nesrin Teyze'ye bu defa......
ertesi sabah yolculuk.......... Yaşasın sevgili emektar, bizim kız GK....
Ankara-İstanbul yolunda yeni sahibine alışmakta...........
Yol biter hasret bitmez...
süprizin ise tadından yenmez...
Bizim kız Boğaz'a teşne, çıkmasın mı karşısına gaipten bir tekne....
Monaco prensi'nin oyunu,
içi yiyecek, içecek, huri dolu.....
cennetten çıkma turunu tamamladı, Beykoz'da durdu....
40 m derin mi derin, gece vakti pek de serin.......
Sevdik seni Fan-Fin..!

Şimdilerde İstanbul....... 3 gün oldu daha doyamadım sesine, suyuna.........
içmeliyim seni, akmalıyım her sokağına...
Bir fikir de düştü akla... İstanbul dövmesi... yürekte olanı belki de nakşetmeli............

Özet bir merhaba idi.... seviyorum canlar, seviyorum hepinizi.....................

1 yorum:

Unknown dedi ki...

İstanbullllllllllll!!

Fan finle başladı İstanbul maceran Fan fin kadar güzel olsun gelecek zamanlar gülpümmm...