30 Eylül 2009 Çarşamba

DON FED'LE LİMONLU BAHÇE KEYFİ

Eskimeye yiz tutan anlardan bir tanesi, fotoğraf albümüme bakarken blog'uma takılıverdi...
bayramdan önceki, dört nala koşturduğum, duruşma defterinden başka ajanda kullanmayan ve ajanda kullanmayı da sevmeyen bir insan olarak, her türlü özel işimi dahi planlı olarakj yaptığım bir haftaydı... amaaaaa gördüğünüz gibi Don Fed'le Taksim'de buluşmaya da vakit ayırabildim... Gediz'le Taksim'de buluşmak da acayip tabii, ona Kadıköy'deki evinden havadisler veriyorum arada ;) Ayrıca bir ayağım Taksim'de diye de gerçekten seviniyorum.... Her karşıya geçtğimde bir alo..?

Şarap ve peynir tabağı... Limonlu Bahçe'de güzel şarap ve bira tabağı da var... Asıl ilginç olan bir şey daha var, o da kedi kovucu fısfıslar, camsil fısfıslarından... ne gerek var kardeşim diyorum tabii fakat Fedyoş çok memnun bu işten... hatta kedi kovucu piyasasında en beğendiği su tabancaları imiş... eee dedim ne olacak onlar, kedilerin üstüne mi sıkıyosun..? eveet dedi zevkle... hasbin..... anlayamıyorum ama kabul etmeliyim sanırım "she hates cats!"

but I love Don Fed..!

Hiç yorum yok: