28 Ekim 2009 Çarşamba

FEDYOŞUN DOĞUM GÜNÜ

Fedyoşun doğum gününde Sofyalı Meyhane'deyiz... hava öyle güzel ki, tam açık hava meyhane havası...
Fedyoşum, Karmen'im seni çok ama çok seviyorum... iyi ki doğdun, iyi ki varsın :)


Özgem burda ustan Oscar Wilde gibi çıkmışsın... bu iltifata sevineceğni düşünüyorum... Totobaz Özge... bazen bu canlı, ateşli konuşmacı, sahneci halini seviyorum Co ;)

Ne zaman sonra hep birlikte buluşuyoruz.. Doğum günü bahane :p ama pasta istemeyen kıza nasıl yaptık küçük pasta süprzini... olmaz kızım, bizim de gelenek, görenek, anenelerimiz var...
PS: Arkadaki kalpli balonu ben aldım Fedyoş'a, ihiihihi :)

Onur ve Özge "aşk" ve "ilişkiler" üzerine konuşurken... Totobaz..!

Fed-On ikilisi...

Ayşe ve İpenk... Hepinizi çok seviyorum can'lar...
Dönüşte Gedizin hediye poşetinin altının delindiğini fark ettik, fakat daha da acısı hediyelerimden biri olan t-shirt'ün içinden düştüğünü ise ertesi gün öğrenecektik... sağlık olsun... sana t-shirt'ler feda olsun... ayrıca bazen kaybetmek iyidir, ben imanırım, giderken kötülükleri de götürsün...
İYİ Kİ DOĞDUN, İYİ Kİ VARSIN GEDİZ... VE BEN SENİ TANIDIĞIM VE DAHA GÜZELİ SENİ YAKINIM BİLDİĞİM İÇİN ÇOK ŞANSLIYIM...
HERŞEY AMA HERŞEY GÖNLÜNCE, MTLU OLSUN SEVGİLİ GEDİZ...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

:)))))))) yıllardır beni böyle yakalayan olmamıştı!!! olduu...
ne diyim, pek yersiz bi benzetme olduğu söylenemez. totobaz özge haa? bazen seviyorsun haa... :))