10 Şubat 2009 Salı

GOODBYE CHIARA, SEE YOU SOON..!

Cumartesi günü işten sonra apar topar Chiaramı görmeye gidiyorum; aksi gibi herkesin o güne başka bi planı var, tasarladığım organizasyonu yapamıyorum.. Chiara, biz yeterliyiz, en iyisi diyor.. Daha önce girmediğimiz bir pub'a giriyoruz.. Çantamdan çıkardığım küçük (anı) hediyesini veriyorum Chiara'ya.. Kendim için beğendiğim ve dönmeden önce almayı düşündüğüm bir "Londra" anahtarlığı..

Kız hikayeleri anlatıp Charlie'nin canına okuyoruz..

Dün telefonda konuşuyoruz Chiara ile.. sana yazacağım diyor.. birbirimizi gerçekten sevdiğimizi söylüyyoruz.. İtalya'da görüşmek üzere canım, bekliyorum, diyor.. Sonra da ben geleceğim İstanbul'a bir arkadaşımla Eylül gibi, diye ekliyor..
Fazla söze ne hacet.. Chiara benden kopmuş bir parça.. yüzlerce Oya'dan bir tanesi.. İçimde bir burukluk var.. fakat üzerimde ayrılık buğusundan ziyade bir insan kazanmış olmanın sevinci ve gizli gururu var..
Goodbye Chiara.. See you in Italy..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

see you in Italy allaam inşallah yarabbiiimmmm!!!!!