1 Şubat 2009 Pazar

Saçma sapan bi yöresellik çökmüş fotoğrafa.. sanki Otantik Cafe'deyiz :) Oysa ki biz Spaghetti House'ta idik...

Rhima, erkek kardeşi ve kız kardeşi, Chiara ve ben, iş çıkışı Leichester Square'de akşam yemeği için buluştuk.. İtalyan restaurantlarını ve İralyan yemek kültürünü hakikaten seviyorum.. İtalya planım ise günden güne netlik kazanmakta.. (elini çabuk tutması gerekenlere duyurulur :)) ayrıca Chiara benim gitmekten çok hoşlanacağım doğa içinde bir kasabada yaşıyor.. yeyip içme hayali kuruyoruz beraberce..

En son ikimiz kalıyoruz restaurantta gitmek bilmiyoruz.. Chiara geri sayımda.. önümüzdeki hafta son haftası :( otobüsten inerken arkasından bakıyorum otobüsün camından bir süre izliyorum onu.. kardeşim ben sevmekle kalmıyor, sevdiğim tüm insanları yanımda istiyorum.. ailem, arkadaşlarım, tüm sevdiklerim.. herkes ulaşabileceğim, gözümün deyeceği yakınlıkta olsun istiyorum.. çok mu şey istiyorum..?

Hiç yorum yok: