18 Şubat 2009 Çarşamba

WHAT A VALENTİNE DAY..!




Sadece bi geçerken uğramıştık oysa.. ben işten gelmiştim, yarın da işe gidecektim.. Leichester Square'de bir pub'da başlayan gece Rhima'nın evinde neticelendi.. Pek o içtiğimiz Valentine içkisi neydi.. pembe-beyaz :) Kafamı yastığa koyduğumda saat 5'ti, uyandığımda ise 9:10. Geç kalmıştım.. Rhima taksi çağırdı.. soğukkanlılıkla boss'umu aradım, hasta olduğumu ve gelmeye çalıştığımı söyledim sesli mesajla.. İşyerine geldiğimde tekrar aradım.. Gemilerimi yakmıştım zaten, ağzımın altındaki baklayı çıkarmanın tam vaktiydi.. Bu tempo çok ağırdı, çabuk hastalanıyordum.. 1 gün off istiyordum.. Blöf değil gerçekti.. Düşüneceğim dedi.. peki dedim.. o gün yerime biri gelene kadar bekledim.. sonra ayrıldım evime gittim.. uyudum uyudum.. çorba yaptım.. uyudum.. çok iyi geldi..

"Öngörülmeyen hep bir hazırlık dönemini gereksinir."

Hiç yorum yok: