17 Ocak 2010 Pazar

Fantom Orkideme M...çtı...!

Orkidemle işte böyle hergün hoşbeş edip oynaşırken ben, dünyanın en güzel çiçeği diye şımartırken onu, şımardıkça patlayan tomurcuklarını sevinçle karşılarken ben... bu narin, uzun, nazlı çiçeğin nazına oynarken ben... sen gel bizim hayta devir iki kere o ca'nım varlığı... İkisinde de eve gelince karşılaştım o müthiş manzarayla... Orkidem devrilmiş yerde, toprakları saçılmış... Bir de biliyor suçunu üstelik kerata, hemen saklanıyor, kendince en güvenli bulduğu banyo dolabının altına... salak..!

Kızsan kızamıyorsun. Kızsan, sonra pişman oluyorsun... Hangi birine üzüleceksin, kaş yapayım derken göz mü çıkaracaksın..?! Canlı her yerde canlı... fakat hayvan işte... insan olsa kaşınla gözünle de olsa anlatırsın, anlar. Hayvan dediğin anlamıyor, ama kızamazsın ki ne yapsın. Anlasa da sonra unutuveriyor, vakti gelince hatırlıyor. Yarabbbb!!!!

Deniyorum kendimi, yemin ederim benim okul bitmez...!

Sonuç:

Fantom orkideme m....çtı!

Hiç yorum yok: