27 Kasım 2008 Perşembe

BİR KÜÇÜK OYA SIĞAMIYOR BİR TÜRLÜ KABINA


İnternetim henüz yok şuan kaçak bağlanmaktayım.. Uzun oldu biliyorum çok uzun bir ara.. yaşıyorum kısaca iyi-kötü güzel-çirkin hepsi bir arada.. gerçeklik kapıya dayandı, hayaller ayaklandı.. oysa hepsi de aynı şehrin çocukları.. Özetle; İsyanlar Var Şehrimde..!
Şimdilerde, yeni evimde 1. haftamı doldurmaktayım.. hala iş aramakta ve işsizlik sıkıntısı çeken arkadaşlarımı daha iyi anlamaktayım.. zaman zaman umutlu zaman zaman ağlamaklıyım.. deli bir koşturmaca içinde geçen 1 haftanın sonunda ilk interview'imi bugün yapmış olmakla birlikte sonucundan habersizim.. avukat cv'si ile aradığım işler birbiri ile çelişmekte, kafalarda soru işareti dillerde nağme herkes sebebini öğrenmek istemekte.. size ne kardeşim belki hayatın anlamını buldum Ferreri'mi sattım da geldim buralara olamaz mı yani..?
Roller... Yeri ve Zamanı Geldiğinde Ter Edilmeliler...
Çok özledim... fakat başka bir yerde olmak ister miydim... hayır... pişman mıyım... hayır... hatta mutluyum... hatta umutluyum... (iyi geldi be:))
VİSİBİLİA EX İNVİSİBİLİBUS..!

Hiç yorum yok: