30 Kasım 2008 Pazar

NASI Bİ GECE..?


İtalya-İspanya kardeşliği olan bana oluyo İngilizce konuşun kardeşim pratik yapalım ;p ben bu geceden bişey anlamadım herkes kendi telinden çaldığı için mi 3 farklı mekan gezdik (camden-soho-picadilly) bilemedim tek aklımda kalan çok soğuktu çok o soğukta yarım saat otobüs aradık eve geldiğimde odam bi ayrı güzel gözüktü gözüme sıcacık renkli açtım klasik müziğimi uyuyana kadar kedi gibiydim mırıl mırıl.. (gecenin en çok sonunu sevmiş gibiyimbazen ben de tuhaf olduğumu düşünüyorum:))

Yerim ben senin şaşkın bakışını ;) Chiara Chiara Chiara Monde


1 yorum:

özge dedi ki...

londra'nın en güzel kızı gülpüm; Oya Özhan!!! tüm fotoğraflarla kanıtlanmıştır!!!