30 Nisan 2009 Perşembe

ECE'ye GOODBYE..!

O gün Ece için toplanıp kahvaltıya gittik... IELTS sınavını benimle aynı tarihte alacak olan hatun birdenbire gitmeye karar verdi, 1 haftadan az bi zaman içinde toparlanıp gitti bile.. deli kız.. hayır, master için eylülde bir daha gelecek, sınavı Türkiye'de halledecekmiş.. onu da geçtim valizini burda bıraktı.. hayatta yapacağım işlerden değil kendileri fakat adapte yeteneğine hayran kaldım yine.. bazı insanlar böyle işte.. dur biraz kılçık sokayım aklına dedim, bişey çıkar da senin master işi yatarsa, ya da eylüle yetişemezsen dedim.. o zaman da "herşeyde bi hayır vardır der çıkarım işin içinden" dedi... :p

Masada en sonda gördüğünüz kız, Paru'dan geliyor, adı Mayra... Kız geldiğinden beri Londra'da havanın çok soğuk olduğundan, kendinin hiç mi hiç alışkın olmadığından bahsediyor, abartısız ve istisnasız her gün.. öyle ki sokağa çıkmıyor, hep evde bu yüzden.. bi de şu sırta yapıştırılan ve bünyeyi sıcak tutan Japon icadı tabletlerden takıyor sırtına... şimdi ise, havaların ısınmaya başlaması ile biirlikte yüzü soyulmaya başlamış, güneş kremi kıllanmakta gecikmiyor... Yarabbi..! Abiilerim ablalarım var mı yapabileceğimiz bir şey Mayra için..?
Anlaşıldığı üzere çok irritate ediyor beni..

İşte burası okulun hemen yanıcığındaki dışlandığımız bina :))

Sabah kahvaltı yetmiyor, hocamız Gavin ile (ki kendisinin hastasıyım, fakat niye yok ki fotoğrafta) Covent Garden'a gidiyoruz. Ece cafe'den hediye edilen şarabı çıkarıyor çantadan, Nero'dan karton bardak alıp bi güzel içiyoruz.. Sonda London West End'in düzenlediği bi promosyon yarışmasına katılıyoruz, tabiri caizse sokakta çarkıfelek oynuyoruz.. bana hiçbi şey çıkmıyo:( fakat Ece ballısı 100 Pound değerinde voucher kazanıyor, gidip Top-Shop'ta çıtır çıtır yiyor. (Afiyet olsun Ececim:) Bzı arkadaşlar ise güzel kızları gördükten sonra, seçenekler arasındaki "free hug"ı kazanmak için giriyor yarışmaya;)

Hiç yorum yok: