6 Nisan 2009 Pazartesi

while I was studying...




Cuma günü okuldan sonra Nero'ya gittim yine çalışmaya... ayrıca Necati IELTS deposu download etmiş, hepsini yükledik benim bilgisayara o gün.. Hava o kadar güzeldi ve yapılacak o kadar çok şey vardı ki.. Bir kere Camden pub crawl (social programme) vardı akşama, zaten çok da dans edesim vardı bu aralar, baharın gelmesiyle bende bi her yerde olma, onunla bununla takılma, eğlenme hevesi uyandı nedense... fakat zamanlama hiç uygun değil... ertele güzelim ertele... sonra okulda Ece kahve içmeye çağırdı akşam, fal bakıcam dedi aklımı çeldi... Akşama doğru parkta koşarken Andres ve Yoshie ayrı ayrı arayıp akşama Soho'ya çağırdılar, üzülerek reddettim.. ve bu seçeneklerin arasından en saçma olanını seçip Ece'ye kahveye gitttim.. fakat sebep oyalanmamak öylesine bi yarım saat geçirmekti.. nitekim öyle de oldu... Ece falıma baktı, söylediği en doğru şey şu oldu.. sen toprağın altında filizlenmiş gibisin ama daha dışarı çıkamamışsın dedi (tam falcı ağzı değil mi ;)) hakikaten ben ne zamandır derinlerde dolanıyorum bir türlü kıramadım şu zinciri ve suyun yzüne çıkamadım... şüphe ile bakanlara diyeceğim, evet... henüz değil... bu tam ben değil... merakla, sabırla ve hevesle beklemekteyim...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

SANA ihtiyacım vaar.....

oyaozhan dedi ki...

Burdayım canımmmmm, her ihtiyacında yakınında.....
Ne oldu öz-gesi, msn'den konuşabiliriz..?

Unknown dedi ki...

beleşçi oya