26 Nisan 2009 Pazar

Ne yaptık bir bakalım...







Öncelikle HSBC ile olan hukuk savaşımı kazandım, husumetimi giderdim. Olay şöyle gelişmişti: St. James Park ATM'den 100 Pound çekmek istemiş, güya işlemim tamamlanmış fakat parayı teslim almamıştım.. hafta sonu ve gecenin bi saati olması sebebi ile banka ile anında görüşemediğimden takip eden hafta önce St. James şube, ordan postalanmam sebebi ile sonra Taksim şube ile defalarca görüşmüş ve hatta burdan dilekçe göndermiştim. İşlemler nerdeyse 3 ay sürdü. Netice-i husule (ne demekse :)) hu hafta paramı yatırmışlar, yıhhyıhh:))
Onun dışında okul-IETS-London Bermuda Şeytan Üçgeni'ndeki açmazlarımla uğraştım durdum. Ve yine neler neler buldum... Biraz içe kapandım, biraz dışarıyı özledim, biraz kendime çattım, biraz da sıkıldım, en çok da "good girl" olmaktan... evet hakiki ne zor meziyettir bu.. asi başıma şükürler ola.. İleride değineceğim yine.. (biz size döneceğiz;))

Hiç yorum yok: