26 Nisan 2009 Pazar

Gel de eğ, eğ şu asi başını..!

Benim burcumun sembolünü biliyor musunuz bilmem; Sentorlar, hani şu insan-at olan mitolojik figür.. bazen hakikaten kendimi aynen öyle hissediyorum... bıraksanız koşacağım deli gibi özgürce doğanın içine... fakat bir taraftan da içimde fazla kararlı, belki biraz katı bir taraf var bırakmıyor kolay kolay... misal şu sınav işi, tamam iyi hoş amaç bu zaten fakat gitmeye yakın ne diye sıkıştırıyosun kendini değil mi, kastın mı var kendine..?ama yapıyorum işte.. işin kötüsü bi de bi işe girdim mi bırakmak da ters.. anlayabilene aşk olsun..!
Yorduk bünyeyi.. yorma bünyeyi Oya-sı..!

Karamsar bi tablo mu oldu..? aldanmayın o kadar.. gayet iyiyim hatta, fakat bir parça daha yaaklaştım kendime o kadar.. Fotoğraf işine merak da giderek artmakta.. işin içine giriş tarihi ise yakınlaşmakta..

Sağlıcakla kalın tüm sevdiklerim.. ve sevgiyle.. özünüzü unutmayın, sakınmayın, saklanmayın... Chiara'nın tabiri ile "big hugh!" :))

Evet artık kuaföre gitmem gerek ;)

1 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.