12 Mayıs 2009 Salı

AFTER THE EXAM

Aksam Rheema'da toplandik, Rheema,nin guzel yemeklerinden yedik ictik. Sonra Nihal'le bana gectik ve sabah 5 sularina kadar gevezelik ettik.. zaman nasil da gecti hic anlamadik.. Nihal ertesi gun Camden market'ta calisacakti, ben ise saat 10.da Heatrow'a olacaktim; velhasil zorlanmadan uyandim, 2 saat uykuyla alelacele bir kahve Nihal'i gordugunuz sekilde birakip ciktim evden... Sonraaa.............


Iste karsinizda Ozgun..! Cuma gunu burda bi is gorusmesine gelmis, bi de ufak bi hava degisikligi olsunmus, iyi etmis gelmis.. fakat beni korkutan Turkiye hakkinda duydugum bi bikkinlik halet-i ruhiyesi.. hadi bakalim diyorum.. tum bunlara ragmen Ozgun acikli halini oyle bir anlatiyor ki gulmekten yerlere yatiyoruz.. tam catlak:))
Benim Ozgun'u gider ayak yakalamamin sebebi ise, kendisinin kacirmam mumkun olmayan bir teklifte israrla bulunmasi idi.. yaninda esyasi olmadigindan benim bir kisim esyami yaninda goturmek istedi, hemen hazirladim hand-baggage'imi verdim Ozgun'e; bugun ise Ozgun Ceso'ya teslim etmis... emegi gecen arkadaslara tesekkurler, beni cok fazla rahatlatmis oldunuz..
Bu aralar bi kosturmaca icindeyim ve biraz da usengeclik ediyorum o yuzden bloga biseyler yazip cizmeye... Kucuk ozur:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Rica... Eşyaların geldi sen kokarak buralara...