10 Mayıs 2009 Pazar

HOW DO YOU MEASURE "MY SUCCESS"? :)))

Arkadaşlar sınavım idare ederdi genel olarak, speaking bir yerdeydi, sınavdan sonra koşturarak gittim ve tam istediğim gibi ilk alınan ben oldum :) speaking part hakkaten komik ve eğlenceliydi, ki benim en sıkıntı duyduğum bölümdür kendileri... soru-cevap iyiydi.. sonra examiner bir topic verdi bana: tell about an interesting discussion. 1 dakkalık hazırlanma sürem hemen başladı fakat işin tuhafı aklıma hiçbir şey gelmiyor, ne söyleyeceğimi hazırlanmayı geçtim topic konusu bulamıyorum.. uydursam mı bişey dedim... fakat sonunda şükür, daha önce katıldığım bir seminer geldi aklıma, orda tartışılan konu yu anlatmaya çalıştım.
Bir de Listening Test'te bir adam öksürdü, duyamadım kaçırdım bikaç soruyu:(
Reading en güzel bölümdü.
Writing'de Task 1 gayet iyiydi.; fakat 2. task'ta süre yetişmedi çabucak toparladım diyeceğimi, yazdığım şeyi okuyamadım bile.
Velhasıl kelam bitti, özgürleştim:) fakat bu çalışma süreci bana hakikaten iyi geldi. Baştaki niyetim olan tempoyu biraz hızlandırmak ,ve çalışmayı sağlamak gerçekleşti. Ben, çünkü sınav motivasyonlu olan cinstenim; başka bir değişle yumurta kapıya;) sınav olmadan, ya da kısa zamanda gerçekleşecek bir belirleyici durum, oturup da azimle günlerce çalışamam... sonuçta iyi ki yapmış mıyım; yapmışım diyorum bu yüzden...

Hiç yorum yok: