21 Mayıs 2009 Perşembe

GOODBYE MATTEI..!!

Mattei de gitti, herkes gibi.... Ben neden gidişleri hiç sevmiyorum, ki başlangıçları bu kadar severken... bir tezatlık var bünyede... alışıyorum hemen, alıştığımı seviyorum.. geçirilmiş zamanların hepsi kıymetli olıyor gözümde... içselleştiriyorum hemen, bir bağ kuruyorum... gidiyorum, dönüyorum, hız içinde sakince alışıyorum ama seviyorum işte......

Mattei'den çok kendi içsel durumumu anlattım, ne alaka değil mi..? Garip bir adam Mattei, hırslı, aşırı sosyal, sessiz plancı... o bir akrep... (sanırım bu yeterli olacaktır bir çokları için ;), üzgünüm Aytaç ;)) demem o ki desturla yaklaşmakta fayda var... en çok ikimiz zıtlaşırdık birbirimizle, uğraşırdı benimle ben de cevabını verirdim... fakat yine de severdim....

Velhasıl kelam, klasik breakfast'ımızı yaptık Patisserie Valerie'de... O pastanenin pastaları çok güzel bayılıyorum, özellikle çikolatalı olanları... kahvaltı menü: kahve+çikolatalı pasta.... mmmmmmmmmmmmmmmmm :)))

Hiç yorum yok: