31 Mayıs 2009 Pazar

LAST DAY AT SCHOOL

My goodbye breakfast :) bana orda baki dans yaptırdılar.. hep bir ağızfan ısrar kıyamet, belimize bi scarf bağladık ve Jonney'nin şen kahkahaları eşliğinde bni bali dans çevirdik:)


İşte meşhur Jonney... Şen, şakrak ve naughty:)
Kim derdi bu sinir olduğu kızla yan yana fotoğraf çektireceğimizi....

Yena ve ben....
Ve yine Mayra:))
Neden bilmiyorum fakat son güne kadar erteledim ayrılma hissimi.... soft geçtim asıl vakalardan, geldim çattım yalnızlıkta, son gün valizlerim arasında... insan hissini erteler mi, ya geçiştiri mi, peki ya ignore eder mi... hepsine evet bende... yaptım nafile...
PS: Blog'umu ihmal üstüne ihmal ettim.. ben de desem "verdiğin emaneti yitirdim yollarda, hata ettim kusur ettim, affola"... vardı sebebim.. sebeb-i firarım, serkeşkiğim, hürriyetim ;) "Geleceğim yine tazelikle, binbir güzel hikayeyle...."

Hiç yorum yok: