8 Şubat 2010 Pazartesi

ŞEKSPİR MÜZİKALİ

"Bütün dünya bir sahnedir ve kadın-erkek ancak birer oyuncu. Sırası gelen girer, sırası gelen çıkar, nice roller oynar ömür boyu..."

"Yedi perdelik bir oyundur, yedisinden yetmişine bir erkeğin oyunu..."

Bebeklik-NEŞE, Okullu-MIZIRTI, İlk Gençlik-SAF AŞK!, Asker-ÖFKE!, Göbekli entel yargıç-ŞARAP-KADIN-FİYASKO, Yaprak Dökümü-HATIRALAR, Bebeklik-SON DÖNEMEÇ.

Ve Bitti....!

Bu kadardı işte oyun.

Yanında götüreceğin bir avuç toprak
Bitmez gibi görünmüştü oysa uzun yolun...
Şİmdi eşitlendiğin yerdesin
Ve sen de herkes gibisin...

Tabiat!
Geleni neşeyle karşılar,
Gideni nazikçe selamlar.
İyi bir ev sahibidir oyunculara
Misafirliğini unutan dünyalılara...

Sonunda...
Bir nefeslik dünya var korkusuz kalanlara...
Ceketini alıp çıkabilecek gözü tok insanlara.

Oyna!

OLmak ya da olmamak...!

7
Biliyorum var bir hikmeti...!
(Uğurlu sayım:))

PS: Bilet yok, "bir ihtimal oyundan önce"; sözlerindeki ışıkla gidip paşa paşa yerimi buldum. Hatta oyundan önce oturup barına bile kuruldum. Oyun Atölyesi hep sıcak, hep güzel... ve tesadüf mü bilmem, hep o zamanki halet-i ruhiyemin üstüne giden, ihtiyaç duyduğum özlü sözleri tek tek çıkartan oyunlar izledim. Hep son dakika buldum bileti. Her çıktığımda bir özgürlük duygusu yaladı yüzümü. Hep ilhamla doldum...........................................

İçimdeki kıpırtıdan VAR-OLDUĞUMU duydum.

Hiç yorum yok: