10 Şubat 2010 Çarşamba

UYKU!!!

Fena uykum var. Bugünü de yaktım uykusuzluktan. Kardeşim derdin ne uyusana vakitlice. Yok, illa göreceğiz en aşağı 1.30'u. Olacağı bu. Sabah servisi kaçırırsın, gün için mahmurluk, akşama doğru yerini asabiyete bırakır. Üstelik bekleyen bir temyiz dilekçesi var; fakat 0 konsantre, ilhami gelmedikçe yazaman vallahi ;)
Haftasonundan başlıyor bu uykusuzluk. Zira cumartesi uykusu sadece 3 saatten ibaret idi. Sonrası içkili ve uykusuz direksiyon sallama... sormayın ;) kötü başladık... Şakanın ciddiyeti bir yana ;) dün 15 km araba kullandım. Kemerburgaz'dan TEM'e kadar; ismini bilmediğim bir ana yol imiş. Nihat'a göre ben sınavımı vermişim, ana yol deyince soru bile sormamışım...
Nerden nereye..?
Akşamın bu saati oturup temyiz dilekçesi yazacağım yerde bu anımı anlatırım işte ben de uykusuzluktan. Merak ediyorum, hakikaten... alışkanlık mı, ihtiyaç mı var gerçekten? 24 saat neyine yetmiyor lafını kim uydurmuş? Zamanı yemiş bilge kişi mi, boş gezenin boş kalfası mı?
Pardon. Asabiyet yaptığını söylemiştim.
Ben gider. Evi göz zevk ayarıma göre düzeltip kendini sıcak duşun kollarına atar.
Sonra da yatağa...
İyi geceler herkese..!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi geceler gülpücüm :)))