5 Şubat 2010 Cuma

KAYIYORUM GÜNE :))

İşim gücüm, süsüm püsüm, keyfim yerinde...
Kalbimi yokluyorum, yerinde...
Kahvem elimde.
Rüzgarım benimle,
Kelebeklerim ciğerlerime doğru uçuşmakta...

Sadece hatırlıyorum...
Bugün naturamı hatırlıyorum.
Evimdeyim... gözyüzüme uzanıyorum.

Sevgi, aşk, iş-güş, bağlılıklar, alışkanlıklar,
özgürlükler zinciri...
Telaş, heves, çikolata...
Tütün sevgisi...

İçinde çaktırmadan bir başarı öyküsü tasarlayan business kişilik,
Aşk olmadan yaşayamayan asi yürek,
Yaşayamayacağını anlayan (ve nihayet kanıksayan) öğrenci,
Olasılıklar denizindeki kararsız yelkenli (genelde bir vahiy rüzgarının yelkenini şişirmesini bekleyen manyak)
Kendini bilme ilmine yüz sürmüş, hayata aşık münzevi,
İflah olmaz mükemmelliyetçi,
Ve sevgi, çok sevgi...

Melankolik Leyla,
Süslü Necla,
Hallederiz Nebahat Abla!

Aahhh Mualla......!

Hepsi Ben, Hepsi Ben-im...
Hepsi hayattan, hepsi iç içe...
Ben bu çakırkeyif hayata teşneyim...

Sevgiyle:))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

yerim seni teşne-i didar!!!!

oyaozhan dedi ki...

Muhabbet lezzetinden bi haberdir zahid-i gafil
Fuzuli aşk zevkin zevk-i aşk var olandan sor...