19 Ocak 2009 Pazartesi

BOBO HAS GONE :((

Gitti Bobo'cuk.. Pazar 11 uçağı ile 9 saat sürecek Kore yolculuğuna çıktı.. İstemeye istemeye.. Canım ağlamış bir de havaalanında :( Ben de buruk oldum, Bobo yarın gidecek bugün son günü.. Bobo şimdi havaalanında diye hesabını tuttum.. ne zaman sevdim ben bu insanları bu kadar anlamadım.. seviyorum işte.. duramıyorum..

Size olur mu bilmem ama, ben bi insanla tanıştıktan sonra artık eskisi gibi olamam.. korkmayın.. demem o ki mesela artık ben Oya+Bobo'yum.. birşey kaldı çünkü bana Bobo'dan.. eklendim.. bu bazen çok kısa sürede bile gerçekleşebilir, eklendiğiniz kişi arkadaşınız dahi olmayabilir..
Size olur mu bilmem...

Cuma gecesi Bobo için Grace'in evinde toplandık.. aslında daha sonra Leichester Square'e uçmak vardı hesapta fakat ev ortamı tatlı geldi.. ve bir de Bobocuk (who is the life and soul of our party) öyle istedi.. geç saatlere kadar kaldık.. iyi de yaptık çok güldük, eğlendik :))

Bobo'ya sözüm var.. Ona Michael'ın e-mail adresini göndericem.. Michael bizim eski öğretmenimizdir.. Bobo ona da ezelden beri hayrandır.. kendisini çok gentle buluyor ;) fakat hakkı var, Michael çok şeker bi adam.. Velhasıl kelam Bobo o gün Michael'ı dilinden düşürmedi.. ben de tamam dedim senin için istiycem Michael'dan e-mail adresini.. İş başa düştü:))

İstanbul'a gelmiş bundan önce 2 defa.. yine gelecek.. tabii umuyorum ki gelecek..

Bu nasıl bi fotodur kardeşim.. 2 "ugly" (öyle ilan ettik kendimizi) ve Bobo'nun poposu :))
Evden çıktıktan sonra burnumuzu kesen soğukta yürürken bir video çekiyorum anı kalsın diye.. Goodbyeeee Bobooooooo diyorum, el sallıyor.. sonra da çok sevdiğim "L'Italiano"yu söylüyor Chiara.. bi acayip geliyo canlı bi İtalyan'dan dinlemek :)) kaydediyorum hepsini bünyeye...
Canım Bobo.. Tekrar karşılaşmak dileği ile...

1 yorum:

özge dedi ki...

olmaz mı nonoşum :(( bize de olur.hem de sık sık. iyi ki olur. çok güzel olur. kafanın işleyişini özlemişim.