25 Ocak 2009 Pazar

GÜN YAPTIK :))

Bütün kızlar toplandık toplandık toplandık... Amaç traditional yemekler yapıp kültürleri buluşturmaktı :p tamam, dedikodu yapmaktı.. fakat yine de tuhaf değil mi.. sen git London'da gün yap.. ne yapsam ne yapsam diye düşündüm durdum.. teyzem'in yakından takip ettiği portakal ağacı'na bir bakındım.. annemi mi arasam dedim.. vazgeçtim.. en sonunda mercimekli köftede karar kıldım.. aaa orda köftem.. bakın tam ortada.. ben yaptım:)) herkes çok beğendi.. bir sonrakine tatlı yapıcam şimdiden sözleştik..

Rhima hayli ilginç, modern, hoş bir kadın.. Suudi'li bir radikal.. şimdilerde merceğim altında.. vizyonu geniş insanlara çekiliyorum.. onlardan biri.. sade, açık ve egosuz.. ve daha başka şeyler tabii ki.. izliyorum ve düşünüyorum.. eğitimdeyim :))

Ayrıca arabic coffee'yi deneyen var mıdır..?Muhteşem birşey, rengi beyaz çay gibi.. tadı tarçın, zencefil karışık baharlı gibi.. bayıldım ben..

Ece falıma bakıyor.. geleceğimi söküyor..

3 vakte kadar....

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Oya dinlemiyorsun son fotografta kızı:)) Yakalandın gül-püm...

Unknown dedi ki...

Bizi gereği gibi, iyi, güzel, becereikli ve akıllı bi kız olarak temsil ediyorsun gülpüm. GURURLUYUZ!!! ;))

oyaozhan dedi ki...

Canimcim tesekkur ediyorum ulkemi en iyi sekilde temsil etmek; ayrica yarismayi kazanirsam kazandigim parayi kimsesiz cocuklara bagislamak istiyorum :))

Unknown dedi ki...

Oya sen aptal bir çocuksun:)))
Ayrıca yarışmayı sen kazanırsan hırsımdan çatlarım, hemen hile yapar BEN kazanırım kimsesiz çocuklara bağışlar sevap kazanırım böylelikle iki kere kazanma duygusuyla başımı döndürür belki de kusarım gül-püm!! İki hecelisin!

oyaozhan dedi ki...

Aptoş saptoş :)))