19 Ocak 2009 Pazartesi

PORTOBELLO MARKET

Beyaz çerçeveli güneş gözlüğü.. her zaman sevmişimdir.. biraz daha yakışan bir çerçeve bulup alacağım.. fakat ben beyaz bandana takıp arabanın penceresinden sarkmak da isterim.. evet özeniyorum.. ilk gördüğüm andan beri :)

Artık bu maymunluk ama.. denemediğimiz gözlük kalmadı.. bakıp bakıp eğlendik kendimizle..

Fotoğrafımızı çeken adam, fotoğraf makinesini alıp kaçıyo numarası yaptı.. bakakaldık.. insan niye acil bi durumda öylece olduğu yerde kalır, tabiri caizse kal gelir.. bana olur bu..
Günün geyiği "Where is Hugh Grant?" Chiara buraya gelmeden önce bütün İngiliz erkeklerinin Hugh Grant veya Jude Law gibi olduğunu sanıyormuş :)) bu komik ama..
Bu arada bu yanımda gördüğünüz ikili de yakında İtalya'ya uçacak.. acı haberi verdi Chiara.. karar vermiş, o da gidiyor.. Artık iyi tarafından bakıyorum olaya, neyse ki İtalya'ya Kore'ye değil, diyorum.. Bu arada Özgesi Toscana planımızı hatırlatırım.. hazırlıklarını yapmaya başla canım, gidiyoruz.. artık bi arkadaşımız da var.. Chiara'nın dedesi de şarap yapıyomuş ne güzel değil mi..?

2 yorum:

noavas dedi ki...

O zaman Erol Evgin'den geliyor :

"Chiara Chiara Chiara
Bir tek seni sevdi Chiara
Hep seni istedi Chiara"


Onu biz de çok sevmiştik except one of us;) Özleyeceğiz:)

Unknown dedi ki...

gülpüüm, mayıs demiştik. unutmadım toscana planımızı. zaten seni çok özledim. gelmek zorundayım :))