22 Ocak 2009 Perşembe

IMAGINE..!




Sessizlikteyim.. sessizliğin gizeminde.. sessizce kurmaktayım düzeni.. bazen ışıkları kapatıp jaluzilerimi aralayıp dinlemekteyim ruhumu.. hiçbir ses olmadan sadece ruhumu..
Okulda konu "wish clauses"... Luis paranın önemi yok yaratın dedi, al o zaman sana dedim.. benimkisi hazırdı.. hayalimdeki evi ve içindeki "ben"i anlattım..
Ayrıca İstanbul'a döndüğümde yeni imajım da hazır.. ben bayıldım.. umarım siz de :) Bi de siyah-beyaz nü fotoğraflar istiyorum, tek aksesuar siyah bir şal olacak.. Cesocum benim 1 numaralı fotoğafçım.. 4 yıl aradan sonra senden yeni harikalar beklemekteyim.. Her şey sanat için.. bir de torunlarım... :))
"Imagine there is no heaven
it's easy if you try
no hell below us
above us only sky.......
You may say I'm a dreamer
but I'm not the only one
I hope someday you'll jois us
and the world will be as one"
John Lennon
"Tomorrow is late
it's now or never...!"
Elvis

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Sen gelene ben bir foto mak almış olurum diye düşünüyorum vee ışıkları bulmakta artık çok kolay...

Keep smiling... ve wish clauses..

I wish you were here:))

oyaozhan dedi ki...

artist yap beni ceso :))

Unknown dedi ki...

yapıcam Ç.P. yeni ismin:)))