28 Ocak 2009 Çarşamba

TATİLİZ NEŞELİYİZ :)

Yağmurdan kaçan sigara içenler bu kuytuya sığıştılar...

Bu hafta bilgisayar odasında idare ediyoruz boş sınıf yok şekerim..

Boş günüm olur da Chiara'mı görmez miyim.. Zaten ne zamandır bi denk getirip de görüşemedik.. diğerlerine join olduk.. hep beraber okul çıkışı yemeğe gittik.. Ayrıca hemen 2 tane plan daha yapıldı.. 1. Ece'nin yeni taşındığı evi (odayı) kutlamak bahanesi ile house-warming party, 2. Bir evde toplanıp yemek+dvd.. Fakat arkadaşlar ben hiçbir şey pişiremem yemeğe gelirim dedim.. oy birliği ile kabul edildi.. :)

Chiara'm şubatın 10'unda gidiyor.. artık tarih de belli.. bugün içim hafiften cız etti.. özliycem, hakikaten özliycem.. ayrıca aynı şehirde yaşıyor olsaydık ve birbirimize bir şekilde denk gelseydik, Chiara kesin bizim kızlar club'ünün içinde olurdu.. şüphem yok..!
Chiara'yla biraz alışveriş yapıp birazyalnız yürüdükten sonra eve geldim.. odamı temizledim.. mantar çorbası yaptım.. duş aldım.. atom karınca gibiyim bu günlerde.. ya da arı maya..
Sevgiyle kalın tüm sevdiklerim.. bir de bana şans dileyin..

Hiç yorum yok: