25 Ocak 2009 Pazar

PASHA..!

Cuma gecesi Pasha'daydık.. Hani şu Victoria'daki ve sahiplerinin Türk olduğu meşhur club'ta.. Biletlerimiz 1/3 fiyatına sağlandı, ordu gibi doluştuk club'a.. her zamanki gibi müzik berbattı (club müziğini sevmiyoruz..!) fakat mekan hoştu.. ayrıca club ve pub'larda sigara içilmemesi hakikaten harika birşey, bunca vakit burnumuz nasıl düşmemiş hayretler içindeyim.. (bu söylemlerim ceso'yu coşturacak gibi hissediyorum, verdim gazı bakalım ;)) Velhasıl kelam müziği beğenmeyince kendi telimizden çaldık biz de.. oryantal, salsa, disco ne vasa döktük ortaya, yapmadığımız şebeklik kalmadı.. eğlendirdik mi kendimizi eğlendirdik.. bravo.. well done..!

Dans.. Forever..

:)) Sexy Fotoğraf'ın haline bak.. boşuna pozlanmışız.. zaten hiç gecikmeden aldık cevabımızı.. kızlar burda iki güzel kız görüyorum ama sorry sexy değiller.. terbiyesiz.. shame dedik hep bir ağızdan...

Jubilee Line (jübili) :)

Bu Matteo ilginç bi adam.. tam bir organizasyon adamı, Mr. Organization diyorum zaten.. Fotoğrafta görünenin en az 2 katı kadar insan idik... Matteo'nun evinin önünde çekindik bu fotoğrafı.. evi yurda çevirmişti, hatta binayı demeliyim.. kapı, pencere her yer açık.. koridorda insanlar.. alkol, sigara, fuhuş.. batak batak :))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

FENA ALDIM GAZI!! BURADAN SÖYLÜYORUM SİGARADAN NEFFRETE EDİYORUM SİGARA İÇİLEN YERLERDEN DE!!!!!

GÜLPÜM NERELERE GİDEYSUN BÖYLE SEN:)))

ÇALINMADAN EĞLEN:)