6 Mart 2009 Cuma

BAHAR MI GELDİ..?

Canlar cananlar... Her sabah kalktığımda içimde bi heyecanla uyanmaya başladım.. Geniş penceremden baktığımda güneş gülümsüyor yüzüme her gün.. içim kıpır kıpır.. bir de bu günlerde çokça çocukluk günlerim geliyor aklıma, ölecek miyim..? :))

Bir de annemi çok özledim.. annecim biliyorum okuyorsun arada blogumu bunu da bil o zaman.. sen benim birtanecik nonoş mu nonoş kuşkuşumsun :))

Annem blogumu okuyup arada bana yorumlarda bulunuyo.. mesela o gün kızım niye bacağını çekip koyuyorsun öyle, demişti :)) cevap: anne o bacak değil, fotoğraf.. En son kızım öğlen öğlen şarap içmişsin, dedi.. Annecim alışkanlık değil merak etme...

Hayatımda bir hayal giderek daha fazla yer kaplamaya başlıyor.. İçimde her gün büyütüyorum.. kumar oynuyorum arkadaşlar..

KOlay olmuyor alışkanlıkları kırmak.. O yüzden her gün tam gaz koşmaktayım.. sanki bir ispat kararlılığımda.. her gün yolun sonunda karşıma çıkan o patikayı döndüğümde işte böyle başaracaksın diyorum..

Dün şehrin merkezinde oturup bi bankta ağladım.. ceso'ya söyledim ces ben iyiyim gerçekten iyiyim niye ağladığımı bilmiyorum.. işte böyle de bir etkisi de oluyor üzerimde bugüne kadar yaptığım tüm gözlemlerin.. alışkanlıkların baskısının ve asıl derinlerde yatan o saf ve güçlü isteğin.. hepsinin karışımı..

Sonra ne yaptım..? Gidip çok seksi, parlak siyah bir elbise aldım kendime.. 8 pounda.. Top Shop malı.. nerden buldun diye sormayın bu işlerde ustayımdır "beni bilen bilir".. ayrıca hasta olanın doktor ayağına gelirmiş.. elbisemle İstanbul gecelerde boy göstermek için sabırsızlanıyorum:))

Şimdi bu güzel cuma gününün tadını çıkarma zamanı... gidin oynayın arkadaşlar günle, güneşle, içinizde titreşen o harika hayalinizle, sevinçle..

KÜÇÜK NOT: Sıkı bir çalışma temposuna girdim.. IELTS kitapları aldım kendime.. kahve dostum oldu yine gecelerde.. Biraz daha kapanmam lazım o psikolojiye..

Bir de Mamma Mia'nın müzikaline henüz gidememiş olsam da filmini izledim.. harika.. BU haftanın sabah müzikleri (şu an olduğu gibi) ABBA.. Güne sıcak ve heyecanlı bir başlayış için..

KÜÇÜK NOT Ceso'ya: Canım bana güzel haberi ver bugün.. oldu Oya de.. Heyecanla beklemekteyim netice'yi alametini.. Ayrıca, "gönder mektubumu" :))

KÜÇÜK NOT Özge'ye: Gülpüm görünmüyorsun ortalarda.. ne işler çeviriyosun merak ediyorum.. özledim beynoş seni..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

gülpüm, buralardayım. çok çalıştım bu ara. anlatırım bi ara. hep özlüyorum.
ayrıca ilham verdin sabah sabah :)

Unknown dedi ki...

Oya sen dünyalar delisisin...
Delişimen OYA:)
BEn Elif Şafak'ın AŞK isimli romanını az önce bitrmiş bulunmaktayım, içimde bir hafiflik duygusu var... Sufilik ne çok benziyor biliyor musun o okuduğun kitaplar... Bu arada Buca'da Mevlana manzaralı evimiz daha da kıymetlendi gözümde:)

Emelto'y mu özledin:) Kıyamam ben sana canım!!!

Evet ağladı hem de dün, hem de birden hem de güldük üzerine sonra:)
Mektubu yollamamı hatırlatman iyi oldu, yoksa nice olurdu halim :)

Unknown dedi ki...

Oldu gülpüm, hem de beni çok şaşırtırcasına oldu.... İltifat alınca afallıyorum ben...

oyaozhan dedi ki...

"Döndü halka, döndü olanca hızıyla.." E.Ş.

Bu sefer isabet Ceso'ma.. :))

Ces şimdiden damarlarım şişti, Pinhan'ın üzerine aşk ve sufilik üstüne yazılmış beni uçuran bi kitap okumadım.. Yine E.Ş.den.. Dürri Baba'nın mavi gözleri.. hala üzerimde etkisi var, kaç yıl geçti..

Püryare..

Verdiğin emaneti yitirdim yollarda, hata ettim, kusur ettim affola...

Şalterleri kapatma damarımı şişirdi yine..

Unknown dedi ki...

Oyacımm orada mısın? Kitabı okumadım yedim... ben resmen... Dini motifleri ağır biraz ama 40 kural var Şems'in kırk kuralı onları ezber etmeye çalışıyorum... Benimse gidip fasta bir döşekte yatıp sufi olasım geldi...

Şimdi... SAna hem kitabın başında yazan hem de ŞEms'İn 40. ve son kuralını yazıyorum...

Aşksız geçen ömür beyhude yaşanmıştır. Acaba ilahi aşk peşinde mi koşmalıyım mecazi mi,yoksa dünyevi,semavi yada cismani mi diye sorma!!!!! Ayrımlar ayrımları doğurur.AŞK'ın ise hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.

"Başlı başına bir dünyadır AŞK!
Ya tam ortasındayızdır, merkezinde,ya da dışındasındır, hasretinde."

Şems Tebrizi... written by Elif SHAFAK

oyaozhan dedi ki...

Budur...bu aynı zamanda arı kovanına çomağı sokmaktır..