30 Mart 2009 Pazartesi

NASI YANİ..?

Holborn'un güzel caddelerinde gezinirken gördüm bunu... söylüyorum.. İstanbul Yeldeğirmeni tarafından alınmış bir kesit gibi değil mi? Holborn'da ne işin vardı diye sorarsanız onu da cevaplayayım: kendimi kütüphaneye üye ettim, geç de olsa.. dvd kiralamak fevkalade ucuz hemen 3 tane kiraladım.. ev arkadaşlarımla paylaştım, 3 günde üçümüz hiç ettik..

Sinemasever arkadaşlara duyurulur: "Whale rider" Türkçeye nasıl çevrildi bilmiyorum, New Zelland yapım, (sanırım) 1998 ödüllü, harika bir film... 11 yaşındaki küçük kızın oyunculuğu muhteşem, zaten best actrist seçiliyor sonra...duyurulur...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Gülpüm beni hiç dinlememişsin ben sana demiyor muydum gitmeden kütüphaneye üye ol filmler çok ucuz diye! Yakalandın gültoş!

oyaozhan dedi ki...

Agu gugu hık mık metres

bakalım bunu hatırlıycak mısın, aklıma gelince bastım kahkahayı :)))))))))))))))))

Unknown dedi ki...

valla ben de görünce bastım kahkahayı... SAçmalamayı çok özledim gülmekten tıkanmayı, sinirle karışık tabii:))))

oyaozhan dedi ki...

O kişi nedense hep ben oluyorum ama... sen gülpüm dünyadaki en komik, sinir zıplatıcı, iflah olmaz bir topansın:)