30 Mart 2009 Pazartesi

Daniel'in Almanya'ya dönüşün kutladık cuma gecesi... Bu Almanlar hakikaten garip... sınıfta çekingen ve ciddi bir tavır sergileyen arkadaşımız eğlenebiliyormuş normalde, bize de görmek kısmet oldu... konuştuk hatta zerine.. Almanya'da bir tür social rule, herkes ciddi imiş günlük hayatta, Hitler kanı.. Alman mürebbiyelerimden ötürü bana da geçmiş midir acaba..?

Harem pozu gibi olmamış mı... şöyle bir yayılsaydık minderlere elimizde şerbet bardaklarıyla tamammış...

Sosyal hayata artık bir kısıtlama getirme zamanı... 1 aylık adanma dönemi hayırlı olsun can'lar.. şans dileyin bana, en çok da sabır ve azim..



Nurlanmışız hepimiz:))

6 yorum:

Unknown dedi ki...

şans, sabır ve azim... diliyorum... aynısından kendime de diliyorum... ne güzel ve ne zor bi üçlü :)

Unknown dedi ki...

Oyacım gültoşum, almancı arkadaşlar da edinmişsin... Almanca die tepich de diyerek almancanı da gösterdin mi gülpüm:)
Birinin gidişini kutlamak deyince sanki hiç sevmiyordunuz çocuğu gibi algıladım...

Bu arada dün güzel haberler verdin, sen çok sevilesi bir mahlukatsın!!! Rabbim senin sıcak kanlılığından azcıkta bana nasib eylerse şaşkın ve buz parçası gibi görünmekten yırtacağım:))

Özledim çok kara nonoşum... İyi çalışmalar...

oyaozhan dedi ki...

Canikom kıvırcık marul teşekkür:) seni bilen bilir cesocum, içtenliğini, over dose komikliğini ve arkamda sıcacık hissettiğim güvenini.. canım kardeşim :)

Unknown dedi ki...

gülpüm:((( Seni çok özledim...

Bu arada evimiz epey güzelleşti, sürprüzler bekliyor seni...

Ayrıca söylediklerinin aynısını senin için düşünüyorum gülpüm!

Benim için ne düşünüyorsan allah sana iki katını versin...

Kardeş parçası...

oyaozhan dedi ki...

abilerim ablalarım... şu yanımda gördüğünüz kıvırcık...

(maçkada bulu :))

oyaozhan dedi ki...

Süprizlere bayılırım gülpüm:) meraklandım bak şimdi ne ola ki..? sevindirici güzel değişiklikler, yııhhhhyıhhhhhh:)))