1 Mart 2009 Pazar

TATLIMA GELİN.. :))


Havuçlu Top.. ÇOk basit arkadaşlar, yapması da malzemeleri temin etmek de.. fakat ben tarifin biraz dışına çıktım kakao'yu da işin içine karıştırdım.. enfes oldu.. siz direkt olarak kakaolu bisküvi ile de deneyebilirsiniz..
Cuma günü koşudan geldikten sonra başladım tatlı seansına.. açtım roze şarabımı.. bir yandan güzel güzel içerken bir yandan kırdım bisküvilerimi, taşıdım laptop'umu mutfağa, Giovanni Allevi ve Nefeli dinledim yaparken.. harika geldi.. öyle ki akşam social program pub'ına gittiğimde kafamın üzerinde hala görünmez bir halka vardı.. peki nereye kaçmıştı şeytanım;)
Bir de baktım ki saate gecikmişim.. hemen bir telefon 20 dakika içinde hazırım.. Rebeca&Aron'a süslü bir tabak bıraktıktan sonra fırladım evden.. yiyemeden.. zaten yemek baheneydi biraz da.. önemli olan yarışmaya katılmaktı:))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

nonoşşş o toplardan istiyorum hemen!!

oyaozhan dedi ki...

beğendin demek..? ;) yaparım gülpüş zaten basit.. ama ben de hasan usta özledim sen de beni oraya götür..

Unknown dedi ki...

Yaw Oya küçük CO!! HEmen karşılığında bir istek geldi:)

Ama ayıp etmeyeyim gülpüm... Sen topları yapmasanda seni burada mükellef bir kahvaltı, akşama iskender arada da Hasan Usta sefasına götüreceğim!! Hem biliyorsun Hasan Usta'da fırın sütlaç yemeği senden öğrendim;)))

Unknown dedi ki...

bırak sütlacı, ben tatlı yemeği gülpümden öğrendim :))