1 Mart 2009 Pazar

PORTABELLO MARKET.. BAR.. PUB..

Keep smiling :)
Strawberry Beer denediniz mi daha önce.. bardağına takıldım, ince, uzun ama bira.. denedim.. güzeldi bu defa:) ama sizi uyarmıştım daha önce.. her denediğiniz güzel olmayabiliyor.. (bkz. votka-cola)

Yanımda gördüğünüz İspanyol arkadaşın bir castaniet'leri eksikti elinde.. bende vardı aslında (Barcelona hediyesi kırmızı castanietlerim-Nihatçım'a teşekkür) ödünç verse idim ne olurdu bilemedim şimdi.. kendine partner olarak bir ekrek bulması gerekebilirdi..
Portobello'da 2. gittiğimiz pub'da canlı müzik.. İspanyol bir grup.. Sıcak, canlı, kıpır kıpır latin müzikleri.. Köşede başladığımız dansımız, grubun önünde sahne almamızla son buldu.. Yoğun istek üzerine Bambaleyo (nası yazılır ki bu melet, okunduğu gibi mi :p) üst üste 4 defa çalındı.. grup çaldı, biz dans ettik :)) sonra tekrar geleceğiz grubu dinlemeye ve şenlendirmeye...

Sholeh.. İranlı eski sınıf arkadaşım.. hiç İranlı gibi mi bi bakın.. zaten bi acayip çıkmış fotoğrafta da.. Buraya geldikten sonra Arap ülkelerindeki yaşam sitili hakkındaki görüşlerim değişti.. Persapolis'i (ne güzel bi çizgi filmdi) izlediyseniz orda bir ipucu yakalamış olmalısınız; bir de hikayeleri gerçek insanların ağızlardan dinleyince; onu da bırakın Rhima gibi bir radikali tanıdıktan ve Sholeh'i gördükten ve yine İran'lı Amir ve seksi karısının evlilik hayatını gizlice gözetledikten sonra fikirlerinizin değişmemesi imkansız olurdu..

Hiç yorum yok: