7 Aralık 2008 Pazar

BİR CUMA KLASİLİĞİ


Bo - Booooo! Bobo'ya yegane hitap tarzı.. gerçek ismini ben de bilmiyorum.. dünya tatlısı bu işareti yapmayı da çok seviyor.. 23 yaşında komik 13 gibi.. diğer Koreli arkadaşlar gibi çekingen de değilbilakis sokulgan saçımı seviyor takılarımla oynıyor ojelerime bakıyor.. geçen gün bir hikaye anlattı koptuk sınıfta.. teacher asked: "can you be cool if you fall in love?" Bobo. "no no never, yes yes I can" Açıklaması şöyle: Bobo tam 3 yıl pardon kendisi düzeltir 4 yıl birini sever, şimdi ayrılar.. beraber oldukları süre boyunca hep oldun ve anlayışlı kızı oynar fakat içimnden fırtınalar kopar, en çok da kızlarla beraber partiye gittiğinde sinirli olurmuş fakat onu da belli etmezmiş, hatta git canım tabii dermiş.. valla Bobo'dan beklemezdim.. (uzak doğulu kadınların evlenmek için neden cazip olduklarını anlıyorum) ben soruyorum: "peki sen gitmez miydin partilere?" Hayır, diyor. Çünkü giderse herkes kıskançlığından gittiğini düşünürmüş.. bak hele.. Bobo da neler düşünürmüş.. yarası olan gocunurmuş:))

Matteui... bu gördüğünüz adam geçen hafta bi hukuk bürosunda işe başladı hem de paralısından... havasını da attı... kendisi avukat da değildir business managment okumuştur, kaşının üstünde gözünün olmadığını da görmektesiniz.. ama vizyon sahibi insan ışığı vardır.. gelecekte umarım kendini doğrulayacaktır.. aferim.. gratulation:))

Hiç yorum yok: