22 Aralık 2008 Pazartesi

MERRY CHRİSTMAS:)





Çok güzel videolarım vardı yine yükleyemedim.. bir asistanım olsa, bilgisayardan anlasa, ben yazısını yazsam o yüklemelerini yapsa, ayrıca bir de istediğim düzeni ve şekli yaratsa ben söylesem o yapsa, yaratıcı da olsa aynı zamanda öneriler de getirse.. bu iş daha zevli olurdu kesinlikle.. olmaz mıydı hocam ;)) ayrıca sevmiyorum kardeşim ben sıkılıyorum başında uzun uzun beklemekten.. Elde kalan bunlar, idare edin fotoğraflarla, çekin siz de asistansızlığım cezasını..
Uzun lafın kısası; çok eğlendik her sınıf kendi show'unu yaptı.. her yerde bayram havası içimizi sardı.. show'dan sonra açık büfe atıştırma ve ardından başka sınıftan atrkadaşların okula getirdiği jack daniels içimizi ısıttı:)

George Michael'ın "Last Christmas" şarkısı bir başka içimi kıpır kıpır yapıyor.. bu aralar her yerde duyuyorum dinlemekten hiç bıkmıyorum.. Ön yargılı olmayın bi dinleyin..

Hiç yorum yok: