27 Aralık 2008 Cumartesi

Bugün yapacak ekstra bi işim olmayınca akşam için düşündüğüm plan da iptal olunca bütün günü kendime ayırdım.. önce sabah yürüyüşü (bu günlerde koşamıyorum. dans ettiğim zamanlardan bildiğim bir bilgiyi unutunca sakat kalmak üzereydim. arkadaşlar, ısınma ve özellikle soğuma hareketlerini unutmayın.. koşudan sonra geciktirmeden duş alın..), ardından duş ve ardından bir dizi bakım ünitesi (peeling, maske ne ararsan var) (şaşırmayın yanımda getirmiştim).. evet, bugün bir kısım arkadaşlarımın bana taktığı Betty Boop ünvanın hakkını verdim:)) ayrıca ne zaman sonra msn'de arkadaşlarımla yaptığım sohbet ve online seans'ın;) tadı hala damağımda.. şimdi bir de başarabilirsem bir dvd indirip onu izlicem.. daha başka nasıl salaklanabilir bi insan..?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

gülpüm, online seansımız esnasında bi şey fark ettim. evet çok güzel bu şekilde de olsa paylaşmak seninle her deneyimi. ama yüzyüze olmak gibi değil... üzüldüm buna. sonra da düşündüm, bi şey daha fark ettim. yanyana duruşumuzun bir anlamı, bir değeri var. başka bi sinerjisi var. açıklanamaz, sözcüklere sığmaz bi gücü var. sen de hissettin mi güzel kuşum?

oyaozhan dedi ki...

Tabii ki Özgesi.. o zaman sözcüklere gerek kalmıyor ki yüzünü gördüğümde coşuyorum zaten:) Ayrıca en sevdiğim şeylerden biridir bazen konuşmadan dur-a-bilmek..
Bir de.. her "iki kişinin" enerji bileşimi başka bi kimya oluyor H2O gibi;)... bence bizim kimyamız en iyi bir koku ile tasvir edilebilir.. şöyle oksijeni bol rakımı yüksek, içinde biraz heyecan verici misk, biraz da çam kokusu belki.. ne dersin..?

Unknown dedi ki...

oyyy gülpüm, kokuyu hissettim, coştum derim!!! :))