22 Aralık 2008 Pazartesi

OKUL GÜNLÜĞÜ

Öö-tmenimiz Michael.. Son dersimizde bana sınıf ve seviyen hakkında ne düşünüyosun diye sordu.. iyi bence sence öyle değil mi diye korku ila sordum.. bence artık bir üst sınıfa geçmelisin dedi.. fakat söz vermiyor, okulun da onayı gerekiyor.. birden çok sevindim.. ilerliyorum galiba.. YAŞASIN..!
Neden bilmiyorum bu şapka modeli bana hiç yakışmaz fakat ben her defasında heves ile denerim :)

Bu da öteki öö-tmenimiz Jason (sanırım-unuttum birden adını).. "She is Manuella" diyor bana.. pembe dizi kahramanlarını andırrıyorum sanırım :)

Burada kime ne için bıdıbıdılandığımı hatırlamıyorum..

Christmas şarkımızı çalışıyoruz.. dansımızla birlikte yarım saat sonra aşağıda şovumuzu yapıcaz:)

Cheeese kızlaarrrrr...!

Carolina Chiara'ya salsa öğretiyor.. Colombiya'da doğan herkes annesinin karnında öğreniyor salsayı anlamadım kardeşim..

Hiç yorum yok: