3 Aralık 2008 Çarşamba

ÖRDEK ALAMETİ

Bu ördeği bilmeyen var mı o bizim Kadıköyümüzün gülü olmazsa olmaz bir sakini, balık ve sebze sever kendisi elden beslenmeyi tercih eder, sıcak yaz gecelerinde serin suitinde konaklar, balıkçı meyhanelerinin müdavimidir, esnafla arası iyidir, çok da güzel bi adı vardır ama unuttum, bilen varsa bana bi ara hatırlatsın..

Bu büyük ördek ailesi ise Londralı, bugün öğrendiğim kadarı ile hamur işleri ile araları iyi elden beslenmeyi tercih ediyorlar.. Fakat sebebi bahsim elbette ki okurları iki ördek arasındaki 7 farkı bulmaya zorlamak veya susam sokağı benzeri konuşmaları anımsatmak değildi.. Zira benzerlik sadece ördeklerde değildi bu sadece bir alametti..

Asıl konu başlığı geldiğim günden beri yaptığım gözlemlerden oluşmuş ürkütücü ve esaslı bir başlıktır; taslak halinde sunacağım bu metin, yarım kalmış araştırmamda bir alt başlık olarak yerini alacaktır.. KONU BAŞLIĞI: "İNSAN HER YERDE KENDİSİNİ YAŞAR" Alt başlıklar: "zaman ve mekan görecelidir; sabit olan insandır.", "oluştan kaçılmaz", "insan saklanamaz, dünya bilir" "gelecek yoktur, geçmiş tekrar eder", "vizyon ve gerçeklik birdir" "gözden önce gönül görür" vs..

Çok büyük başlıklar bunlar, anlamak dahi zor.. fakat burda kendime yavaş yavaş küçük bir İstanbul kurduğumu gözlemlemekteyim.. artık bir balıkçım bile var :) insanlar, mekan ve konuştuğum dil farklı fakat en derinde bir şeyler aynı hissediyorum.. bu ürkütücü.. Ürkütücülüğü felsefenin kendi gücünden gelmekte, yoksa benim hayatımın kötülüğünden değil elbette.. hayatımı seviyordum ama madem ki değiştirmek istedim o zaman özde taşları yerinden oynatmak zorundayım.. (O da ayrı bi başlık konusu aslında) işin kötüsü geri de dönemiyorum.. fena bi durum..

Ben buraya İngilizce öğrenmeye gelmedim zaten yakında misyoner olur çıkarım ben... :) bu arada tatlı ile fazla haşır neşirim bu ara bi koca çikolata ile bir miktar bal bu gecenin karı (yoksa zararı mı) idi.. annem olsa enerjiye ihtiyacın var kızım çalışıyosun derdi, (hala diyo) :)) annemi sevesim geldi.. şimdi kaçıyorum "have a shower" saati :)

2 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

İsmi rudy :)

Unknown dedi ki...

rudy değil rodi onun adı.. ne acayip ya o salak hayvanı ben de anmıştım İngiltere'de şaşırdım şimdi..