30 Aralık 2008 Salı

Dün bu mod-da oturup kara kara düşünmemin meyvesi sabaha kendini vermişti: yeni uyanmış ve yataktan henüz kalkmış bir halde, sesim hala oğlan çocuğu kıvamında çatlak ve afyonum patlamamış iken ajansı arar buldum kendimi.. bu defa İpekoşunkini.. bizimkinde iş yok ya bu ara, öğrendim orda da yokmuş.. çok da fifi ;) (online başvurular ve haber beklenen yerler haricindeki kıpırdanmalar bunlar)

Yetmedi emlak piyasasına dadandım.. İstanbul-Nişantaşı / London-Maida Vale... quite and very nice area.. Napıyo yine Oya diyeceksiniz fakat var bir bildiğim.. bi de kafam karışmasa.. yahu seçeneklerin hepsinde kendince bir güzellik görüyorsam her koşulda kendimi mutlu edeceğim demektir.. eeee, daha ne..! don't think twice!

Ayrıca bu karşılaşmalar oyununu abartıyorum galiba zaman zaman.. bazen meraktan, eğer mekan ve ilan ilgi çekici ise gidiyorum, adamlarla pazarlık bile yapıyorum.. sonra...?

Sonrasında ise Chiara'yla kahve molası.. artık mod-um çoktan değişmişti.. arkadaşlar bi hastalığa tutuldum bu aralar: "mod kayması"... böyle disk kayması gibi bişiy bu da, tutamıyosun mod-u bi türlü sabit kayıp kayıp duruyo:p

Bir de itiraf ediyorum.. parktaki salıncakta sallandım dün :))

Son olarak.. bi alışkanlık daha edindim kendime.. her gece yatmadan önce Coupling dizisinden bi bölüm izliyorum.. çok komik bi dizi ya bayılıyorum :))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

:) Coupling benim "Caps Lock" dediğim dizi işte!! anlatmıştım ya bi toplantıda yapımcıya sordum diye; "bi dizi var.. neydi adı.. ıı... hah! Caps Lock!" ... Toplantıda bir sessizlik... "öyle bi dizi mi var?" ben çok eminim kendimden fakat uyanıyorum tam da o sıra adının caps lock değik coupling olduğuna. ama geri adım yok;"tabii canım. duymadınız mı? çok iyi bi dizidir"...

oyaozhan dedi ki...

Özgesi koptum yine :)) bu hikayeyi ne zaman duysam gülüyorum kızım, eskimeyeceklerden... hay teknoloji fakirim benim bi caps lock öğrenmişsin o da işe yaramadı.. n'olcak bizim halimiz böyle:))
Ne çok abuk anımız var bizim böyle özgesi.. ben de Selek&Gülergin'de ilk görüşmede Onur Bey sorar: "munis bi insan mısındır normalde?" Oya düşünür ve "munis"in iyi bi anlamı olmadığına karar verir; cevaplar: "pek munis bi insan olduğumu söyleyemem":))

Unknown dedi ki...

oooffff :))) oyası ben de koptum yine!!! ama doğru söylemişsin pek munis bi insan olduğun söylenemeez.. haylaz bi insansın sen! ;) iyi ki de böylesin...